Sähköinen jäsenkortti

Jäsenkortin saaminen edellyttää sitä, että olet maksanut jäsenmaksun. Maksujen kirjautumisessa seurantajärjestelmään voi olla viivettä.

Jäsenkorttisovelluksen kautta voit luke kätevästi myös seuran jäsenkirjeet: klikkaa jäsenkortin kuvaa ja sitten otsikkoa Jäsenkirjeet.

Toimi seuraavasti ottaessasi korttia käyttöön ensimmäistä kertaa

1. Lataa puhelimesi tai tablettisi sovelluskaupasta (App Store ja Google Play) applikaatio nimeltään Gruppo ID.

2. Klikkaa lataamasi Gruppo ID:n ”Rekisteröidy” -painiketta. Käytä rekisteröityessäsi samaa sähköpostiosoitetta, johon saat yhdistykseltäsi tulevan jäsenpostin.

3. Sinulle lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen linkki. Avaa linkki, luo itsellesi salasana ja viimeistele rekisteröityminen.

4. Avaa lataamasi Gruppo ID -sovellus, klikkaa ”Kirjaudu” -painiketta ja syötä luomasi salasana. Seuran jäsenkortti tulee näkyviin.

Mikäli palvelu ei tunnista sähköpostiosoitettasi, varmista että käytät sitä sähköpostiosoitetta, jonka olet ilmoittanut Tampereen Taiteilijaseuralle. Kirjautuminen muilla sähköpostiosoitteilla ei ole mahdollista.

Jos Gruppo ID -sovellus on jo käytössäsi jonkun toisen taiteilijajärjestön jäsenkorttia käyttäessäsi,

sinun ei tarvitse rekisteröityä kortin käyttäjäksi uudestaan. Riittää, että päivität korttinäkymän tai kirjaudut sovellukseen uudelleen jo luomillasi tunnuksilla.

Kortin käyttöön liittyvissä ongelmissa ota yhteyttä: tuki@gruppo.fi