Kuljetuslaatikoiden ja jalustojen vuokrausohjeet

KULJETUSLAATIKOT. Seura vuokraa jäsenilleen kolmea kuljetuslaatikkoa. Kaksi niistä on Hildenin taidemuseolta saatuja punaisia järeitä laatikoita. Huomioitavaa näissä kahdessa on, että ne ovat tosi painavia tyhjänäkin. Ne ovat kuitenkin kestäviä, joten soveltuvat siten kauemmaskin lähetettäväksi. Näiden sisus on pehmustettu vaahtomuovilla.

Punainen laatikko: ulkomitat kannen kanssa 115x93x37 cm, sisämitat 94x74x20 cm. Hinta 7€/viikko.
Toinen punainen laatikko: ulkomitat kannen kanssa 129x11x32 cm, sisämitat 111x90x14 cm. Hinta 7€/viikko.
Lisäksi on iso ja kevytrakenteinen laatikko, jonka kansi on ohutta vaneria, joka ei kestä kovia iskuja. Ulkomitat 165x117x31 cm, sisämitat 160x112x30 cm. Tämän laatikon sisällä on paikkaus, joka on tehty vanerilla. Siitä kohdasta laatikko on vain 29 cm. Hinta 7€/viikko.
Lisätiedot Ailalta, aila.makinen@tampereen-taiteilijaseura.fi

JALUSTAT. Seura vuokraa veistosjalustojaan, jos niitä ei tarvita näyttelytilassa. Jäsenhinta jalustoista on 2€/jalusta/alkava viikko, muille 4€/jalusta/alkava viikko. Lainaaja kuljettaa itse jalustat eikä saa vaihtaa jalustan väriä. Lisätiedot Ailalta.