Liity kannatusjäseneksi

Tue pirkanmaalaista nykytaidetta ja liity Tampereen Taiteilijaseuran kannatusjäseneksi! Kannatusjäsenenä saat tietoa Taiteilijaseuran toiminnasta (3 kannatusjäsenkirjettä vuodessa). Pääset myös itse osallistumaan seuran toimintaan (kutsukortit Taidekeskus Mältinrannan näyttelyihin sekä seuran juhliin ja muihin tapahtumiin).

Kolmen vuoden jäsenyyden jälkeen kannatusjäsenemme saavat lahjaksi taideteoksen. Tämän lisäksi seura arpoo vuosittain yhden taideteoksen kannatusjäsenten kesken. Kannatusjäsenet saavat myös 10 % alennuksen Taiteilijaseuran kesäkursseista.

Yritykset ja yhteisöt saavat lisäksi alennuksia mm. Täydellinen ympyrä -lehden ilmoituksista ja ovat etusijalla yhteistyökumppaneksi seuran järjestämissä yleisötilaisuuksissa.

Kannatusjäsenmaksut vuonna 2023:

yksityishenkilöltä 80 € / vuosi & yhteisöiltä 180 € / vuosi

Voit liittyä kannatusjäseneksemme ottamalla yhteyttä toimistoomme arkisin klo 10–15.